Van munten naar cashless: Down the Rabbit Hole 2025

vrijdag 25 juli 2025

Begin juli maakten we bij Down the Rabbit Hole de overstap van een munten betaaloplossing naar een volledig cashless betaalsysteem. Een mooie en logische stap in de doorontwikkeling van onze dienstverlening, en één die we met trots op grote schaal hebben uitgerold!

Met meer dan 500 Points of Sale verspreid over camping faciliteiten, food outlets, barren en andere verkooppunten faciliteerden we het volledige betaalverkeer op het festival. Van een volledig kassasysteem met productscanners in de camping supermarkt tot een doorontwikkelde restaurant-setting incl. bonnenprinters en keukenschermen: onze uitgebreide dienstverlening heeft gezorgd voor snel, eenvoudig en zorgeloos betaalgemak voor bezoekers én medewerkers.

Achter deze soepele beleving stond ons ervaren team van technisch specialisten, projectmanagers, centralisten en servicemedewerkers. Zowel voor als achter de schermen dragen zij gedurende de gehele periode zorg voor een stabiel werkend systeem, waarbij service en kwaliteit niet uit het oog verloren worden. Tevens wordt door een prettige en nauwe samenwerking met alle betrokken partijen optimale product- en dienstverlening gecreëerd.

Deze succesvolle transitie is het levende bewijs hoe innovatie en betrouwbaarheid hand in hand kunnen gaan, waarbij gebouwd wordt aan toekomstbestendige betaalinfrastructuur voor de festivalmarkt.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw evenement?
Neem contact met ons op via het contactformulier op www.paysystems.nl.

Neem contact op

Voor informatie over inzet van Pay Systems op uw evenement is ondermeer een online aanvraagformulier beschikbaar. Voor algemene informatie kunt u het formulier aan de rechterzijde invullen.

Hanzeweg 26
7241 CS Lochem

+31(0)85 90 22 070
info@paysystems.nl

Online aanvraagformulier